Reklama w internecie

Reklama w internecie

Reklama online oraz pozycjonowanie Bydgoszcz mają ze sobą wiele wspólnego. Jedno i drugie jest częścią składową marketingu internetowego. Poza tym są one często od siebie zależne. Najbardziej popularne reklamy w internecie to AdSense oraz linki sponsorowane. Skupmy się na tych drugich. Przychodząc do agencji interaktywnej, często zdarza się, że klient niewiele wie o marketingu internetowym. Przychodzi on jednak z jednym konkretnym celem – wypromowanie marki, zwiększenie widoczności strony – a co za tym idzie – zwiększenie zysków. Jest to podejście jak najbardziej słuszne. Wiele jednak zależy od oczekiwań oraz budżetu klienta. Jeśli ktoś posiada już stronę i chce w krótkim czasie zwiększyć ilość wejść na stronie i od razu być widocznym w wynikach wyszukiwania Google, to jedynym sposobem na to są linki sponsorowane czyli AdWords. Jest to również dobre rozwiązanie, kiedy chęć wyświetlania się w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy jest bardzo trudne.

Jest to jednak trochę droga na skróty. O wiele bardziej czasochłonne, lecz przynoszące lepsze efekty jest pozycjonowanie strony na konkretne frazy. Użytkownicy szukając danego produktu lub usługi bardzo często pomijają linki sponsorowane i szukają rozwiązania wśród wyników organicznych. Z tego też powodu warto inwestować w pozycjonowanie i zbudować sobie pozycję na znacznie dłuższy czas. Pozycjonowanie jednak ma za zadanie jedynie doprowadzić do tego, aby strona była widoczna. Reklama internetowa natomiast przekazuje informacje o firmie, obecnej ofercie, promocjach itd., dlatego bardzo często firmy nie decydują się wyłącznie na jedno z opcji, lecz oczekują kompleksowych działań marketingowych.

Facebook Comments Box
1 comment

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments Box